vi brukar gå till kyrkans öppna förskola när jag är ledig

den är öppen mellan 9-12 på fredagar och kl 12 kommer pensionärer och har lite samvaro med varandra "fredagsvännerna" kallar dem sig,idag var vi utanför kyrkis o lekte lite innan vi gick hem och då kom det en
dam i 70-års åldern och gick förbi,då sa Lily "Titta en moffa kommer", haha det lät så kul så la hon till "Moffa inte vaja hä"!.Hon trodde väl att damen var på väg till kyrkis :-)
Sen kom det lite äldre tanter 85+ och de sa hon inget om så de var väl för gamla för att vara moffa eller mommo?


Kommentarer
Postat av: Mingla

Hej. Jag håller på med ett skolarbete om bloggning. Så jag tänkte fråga dig ifall du tjänar pengar på din blogg? Vore snällt om du ville svara :).

Postat av: emma

Hej!
har några tävlingar på min blogg
hoppas du vill delta

2008-04-25 @ 12:40:08
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback