Barnklädes nörd...?

De är vad jag har blivit....visst de va kul o handla kläder till de andra barnen också när de var små.MEN detta enorma utbud som finns nu fanns ju inte alls då.
Det som gällde då på 90-talet var ju lindex,kappahl och h&m.
Pop och fix var ju "fina" märken då och inget som jag köpte..
Tänk nu vad mycket som finns..meandi,blingo,småfolk,ejsikkelej etc etc, phu skulle kunna shoppa ihjäl mig.
Lily har ju mer kläder än vad resten av familjen har tillsammans...nja...känns så iallafall!

Men en sak jag blivit duktig på är iaf att rensa ut efterhand, de större barnens kläder kunde jag inte förmå mig att göra mig av med,men det kan jag nu och det känns faktiskt inte alls så svårt!
Och handla secondhand fanns inte på min karta när de andra var små,men tänk det kan jag nu! säkert 40% av Lilys kläder är secondhand, det är nog därför det känns lättare och göra sig av med dem också?
Nedan visas en liten del av allt i hennes garderob :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback